loading...

پایگاه علمی و فرهنگی وآموزشی بیداری اندیشه

  جزوه ای دقیق و کامل از دبیرستان نمونه دولتی گنبد کاوس(پسران) برای فیزیک دوم دبیرستان فصل 1 و 2 بررسی دقیق و با مثال های متعدد در 25 صفحه برای دانلود به ادامه مطلب بروید   نام فا

آخرین ارسال های انجمن
بیداری اندیشه بازدید : 2347 1392/06/20 نظرات (8)

 

جزوه ای دقیق و کامل

از دبیرستان نمونه دولتی گنبد کاوس(پسران)

برای فیزیک دوم دبیرستان فصل 1 و 2

بررسی دقیق و با مثال های متعدد در 25 صفحه

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

نام فایل: جزوه آموزشی فیزیک دوم دبیرستان فصل 1 و 2

نوع فایل : pdf

حجم فایل: 2390 KB

 

 منبع : سایت بیداری اندیشه

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/06/22 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

سلام نوید جان یه آپلود سنتر سراغ نداری آدرس فایلو بهش بدی آپلود کنه و لینک مستقیم بهت بده حالا مستقیمم نشد عیب نداره فقط از آدرس آپلود کنه
پاسخ : من رزاپو میشناسم
اپلود سنتر خودمم که 20 گیگ فضاشه ادرسش اینه
civilup.tk

برات میگردم

این نظر توسط fshirazi در تاریخ 1392/06/21 و 23:52 دقیقه ارسال شده است



سلام
اگر مایل بودین آدرس وبلاگ من رو لینک کنید
fshirazi.rozblog.com
اگر لینک کردید خبر بدین تا وبلاگ شما رو هم لینک کنم.متشکر
پاسخ : سلام دوست عزیز

طبق اخرین اخبار از سایت گوگل تبادل لینک دو طرف جرم و یک نوع همکاری برای قول زدن گوگل میباشد و سایت و وبلاگ شما رو به لیست سیاه راهنمایی میکند
توصیه میکنم تبادل لینک نکنید

در ضمن میتونید توی سایت ما نویسنده باشید

یا علی

این نظر توسط fshirazi در تاریخ 1392/06/21 و 23:52 دقیقه ارسال شده است



سلام
اگر مایل بودین آدرس وبلاگ من رو لینک کنید
fshirazi.rozblog.com
اگر لینک کردید خبر بدین تا وبلاگ شما رو هم لینک کنم.متشکر

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/06/21 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

سلام نوید قالب جدیدت باحاله ولی فالب فان دل باحال تر بود ولی فکر کنم مشکل داشته باشه راستی هد آماده نشد
پاسخ : سلام

مرسی داداش

هد رو الان میرم ببینم ساخته شده یا نه اونو ازمایشی دادم بهت
اگه اماده نشده باشه برو توی اسکینک خصوصی به یکی از مدیراشش بگو دو روزه برات یه خوشگلشو میسازه البته اگه نپسندیدی

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/06/21 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

نوید جان اشتباهی زدی باید بالاترین قسمت میزدی خودم درستش کردم بازم دستت درد نکنه اون جا باید بنر سایت خودتو بزنی اسم سایتم nice1 تو زدی nic1 اونو میتونی درست کنی
پاسخ : داداش دارم میسازم یکم صبر کنی تمومه
الان که اصلا خوشگل نشده خوشگل شد بعد


این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/06/21 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

سلام نوید به خدا درست نام کاربری مدیر سایت vivapersia رمز 8080280

این نظر توسط NO در تاریخ 1392/06/20 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام نوید جان نام کاربری : b-andishe رمز :8080280 نوید بنر بالای سایتو میخواما نه بنر برای تبادل بنر یه چیز مثل logo سایت مثل همین بنر http://up.skinfa.com/up/skinsfa/skinfa/Untitled_1.jpgدمت زودتر این بنر بالای سایتمو درست کن فعلا

این نظر توسط NO در تاریخ 1392/06/20 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

سلام نوید شرمنده بازم مزاحم شدم قالب سایتو انتخاب کردم بیا ببین قشنگ فقط یه بنر برای بالای سایت میخوام به جای این بنر بذارم http://up.skinfa.com/up/skinsfa/skinfa/Untitled_1.jpg عرضش980px طولشم 135px باشه کجا میتونم یه همچین بنری رو درست کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به دنبال کدام مطالب هستید?