loading...

پایگاه علمی و فرهنگی وآموزشی بیداری اندیشه

  نمونه هایی از واژه های مترادف (هم معنا)بکار رفته  در کتب عربی متوسطه جدول کشی شده و رو در روی هم به همراه معنی       نام فایل : دانلود واژه های متراد

آخرین ارسال های انجمن
بیداری اندیشه بازدید : 880 1392/06/18 نظرات (2)

 

نمونه هایی از واژه های مترادف (هم معنا)بکار رفته 

در کتب عربی متوسطه

جدول کشی شده و رو در روی هم به همراه معنی 

 

 

 نام فایل : دانلود واژه های مترادف عربی دبیرستان

تعداد صفحات: 8

نوع فایل : pdf

حجم فایل: 485.61 KB

 

 منبع : سایت بیداری اندیشه  

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rojin در تاریخ 1393/05/28 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک متشکرم
پاسخ : خواهش میکنم (:

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/06/20 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم نوید خیالم راحت شد اون صفحات پاپ آپ هم نمیدونم چرا باز میشه فکر کنم اشکال از قالب چون قالبو از قسمت انتخاب قالب رزبلاگ گرفتم باید عوضش کنم یه قالب شبیه سایت dvbfilm27.ir یا doostiha.ir سراغ نداری
پاسخ : خواهش

اون صفحه پاپ آپ رو بردار در ضمن قالبت خوب نیست

تو منو نویسنده بکن توی سایتت عضو هم که شدم رمز عبور نویسندگیمو با قابلیت ویرایش قالب رو بذار برام میام درست میکنم
هر وقت انجام دادی بهم خبر بده
قالب های خوشگل زیاده
در ضمن یا هو مسنجر نصب کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به دنبال کدام مطالب هستید?