loading...

پایگاه علمی و فرهنگی وآموزشی بیداری اندیشه

ریاضی

آخرین ارسال های انجمن
شراره بازدید : 659 1393/08/10 نظرات (2)

فایل متنی پیش رو بخش آمار و مدل سازی از کتاب ریاضیات جامع تجربی از انتشارات خیلی سبز میباشد.

و کتابی مناسب و حاوی تست های کاربردی برای دانش آموزان کنکوری میباشد.

دانلود کتاب در ادامه مطلب

بیداری اندیشه بازدید : 584 1393/07/04 نظرات (0)

در این کارگاه جالب آموزشی

به شما آموزش داده خواهد شد که در مواجهه با سوالات ریاضی بهترین عملکرد رو داشته باشید

در این مقاله به تقویت آموزشی و انگیزشی سلول های مغزی شما خواهیم پرداخت

دانلود رایگان در ادامه مطلب

بیداری اندیشه بازدید : 726 1393/05/31 نظرات (0)

سلام ؛ پیشاپیش از خداوند بزرگ برای همگی تون آرزوی صحت و سلامت دارم و آرزو می کنم همیشه در خط و راه درست گام بردارین و از فتنه ها و چالش های ذهنی و تنش های روانی پیش اومده از مشکلات زندگی در این کره خاکی به دور باشین . خب بعد از روونه کردن آخرین بچه ها به سمت صندلی های خالی دانشگاه آزاد برمیگردیم سمت مسیر اصلی کاری خودمون ؛ بعد از چند هفته غیبت در شرکت کلاس های مشاوره ای ، مدارس و سایتم و ...

شاید جالب باشه که چند خطی راجب نکته ویژه ای که همه ساله برام تقریبا بطور مشابه تکرار میشه بگم ؛ در دوره انتخاب رشته امسال هم از رتبه های تاپ تک رقمی داشتم و دیدم تا رتبه های 6 رقمی تامل برانگیز ؛ البته هم تعمل انگیز و هم تامل برانگیز ؛ واقعا بعضی کارنامه ها باعث شک میشد ، شکی که نمیدونستی الان باید انتخاب رشته کنی برای طرف یا بشینی با طرف ات حرف بزنی و نصیحتش کنی که عزیزجان این رسمش نیست ؛ مگه جز درس خوندن وظیفه و کار دیگه ای داشتی که بعد از 12 ماه تا تونستی درصدهای صفر و بالدار ردیف کردی !!! توهین نباشه، ولی در واقعیت این دسته از قدرت تجزیه و تحلیل و همچنین مقاومت خیلی کم در برابر مسایل زندگی بعدها هم رنج میبرن و به زودی میشکنن و یا با وعده وعیدهای دروغین خیلی زود جو گیر میشن ؛ شاید برای بعضی هاشون هم لفظ پرمدعای بی محتوا به دور از حقیقت نباشه ، برعکس بچه های رتبه دار هرسال با پشتوانه همین موفقیت و با کسب اعتماد به نفس از خودشون ، کم کم اک مسیر درست کاری و زندگی شون پیدا می کنن و از جمیع جهات در مقابل رویایی با رقابت های بعدی برای کسب شغل،همسر،جایگاه اجتماعی و ..

. موفق تر خواهند بود . حالا قضاوت با خودت هست ، که در کدوم سمت باشی . . .

امروز طبق قولی که داده بودم بخش اول بریده ای از یکی از کارگاه های آموزشی ویژه نحوه مطالعه دروس مختلف در کنکور براتون آماده کردم + معرفی منابع مرتبط با آن .

ادامه مطلب رو حتما حتما بخوانید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به دنبال کدام مطالب هستید?