loading...

پایگاه علمی و فرهنگی وآموزشی بیداری اندیشه

هک و امنیت

آخرین ارسال های انجمن
بیداری اندیشه بازدید : 509 1393/07/02 نظرات (0)

چهار از تن قانون‌گذارانی که در مراسم یادبود آورن سوارتز شرکت کردند، از تغییر قانون هک خبر دادند.

به گفته آن‌ها اگرچه بعضی از قوانین هک مناسب و به‌جا هستند، اما مقامات در اعمال فشار برای مدت حکم زندان زیاده‌روی کردند. در حالی که جرم و حکم باید با هم همخوانی داشته باشند.

آن‌ها در ادامه افزودند که قوانین کنونی، قدرت زیادی به مقامات برای تعیین حکم در پرونده‌های هک داده است.

به گزارش پی.سی ورلد، سوارتز در ژوئیه سال ۲۰۱۱، به جرم کلاهبرداری و سرقت اطلاعات متهم شده بود و در ژانویه ۲۰۱۳ خودکشی کرد.

شراره بازدید : 447 1393/06/31 نظرات (2)

به هر حال آنچه همه می‌دانیم اینکه اسباب و وسایل الکترونیکی هم مانند هر چیز دیگر، ‌عمر مفیدی دارند و سرانجام روزی عمر آنها پایان می‌رسد. شاید شما نیز در گذشته رایانه یا لپ‌تاپی داشته اید که خود شاهد مرگ آن بودید؛ اما چگونه باید فهمید، یک رایانه یا لپ‌تاپ در حال مرگ است؟ در اینجا نگاهی به پنج نشانه اساسی از این مورد داریم.  هنگامی که سخن از عمر زیاد ‌یا آسیب‌دیدگی بخشی از سخت‌افزارهای سیستم می‌شود، معمولا رایانه‌ها خود نشانه‌هایی از این موضوع ‌بروز می‌دهند که به کاربران کمک زیادی در تشخیص پیر شدن سیستم می‌کند؛ البته اگر به درستی گوش کنید و ببینید! برای نمونه، اگر در هدفون خود و هنگام پخش موزیک، صداهای مزاحم و یا نویز می‌شنوید، این امر می‌تواند به معنای آن باشد که کارت صدای شما یا Motherboard رایانه شما احتمالا دچار مشکل شده است. البته نشانه‌های دیگری نیز در این میان هستند که در تشخیص به سر آمدن عمر دستگاه شما یا یکی از سخت‌افزار‌ها کمک می‌کنند. پس بهتر است اگر با این نشانه‌ها روبه‌رو شدید، زود نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اساسی خود اقدام

کنید.

نکات مربوطه در ادامه مطلب

بیداری اندیشه بازدید : 615 1393/06/27 نظرات (0)

اگر پسورد عبور ویندوز خود را فراموش کنید چاره چیست؟
اگر برای ادمین خود پسورد گذاشته باشید اینبار چاره چیست؟
این آموزش را قبل از بروز مشکل یاد بگیرید

دانلود رایگان در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به دنبال کدام مطالب هستید?